dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-12T21:21:45Z |
|
dc.date.available |
2017-04-12T21:21:45Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
378.011.3-051:811 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1705 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Види навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів) / Т. А.Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. – 2013. – № 12 (271). – С. 140 - 146. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуті види навчально-ігрової діяльності, котрі орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних завдань. Орієнтаційні гри (інтеріоризація професійних якостей перекладача за рахунок імітації роботи перекладача); варіативні гри (екстеріоризація за рахунок активної ігри участі і пошукового характеру проведення ігор); евристичної ігри спрямовані на інтеріозаційно-екстеріозаційне перетворення, за рахунок творчого підходу до виконання ігрових ситуацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійні якості |
uk_UA |
dc.subject |
перекладачі |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ігри |
uk_UA |
dc.title |
Види навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |