Abstract:
У статті розглянуті види навчально-ігрової діяльності, котрі орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних завдань. Орієнтаційні гри (інтеріоризація професійних якостей перекладача за рахунок імітації роботи перекладача); варіативні гри (екстеріоризація за рахунок активної ігри участі і пошукового характеру проведення ігор); евристичної ігри спрямовані на інтеріозаційно-екстеріозаційне перетворення, за рахунок творчого підходу до виконання ігрових ситуацій.
Description:
Кокнова Т. А. Види навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів) / Т. А.Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. – 2013. – № 12 (271). – С. 140 - 146.