dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-09T17:19:25Z |
|
dc.date.available |
2017-04-09T17:19:25Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
378.011.3-051:811 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1694 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійні якості |
uk_UA |
dc.subject |
переклад |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |