Abstract:
Сучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів.
Description:
Кокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр.