dc.contributor.author |
Брюховецька, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-12T19:41:32Z |
|
dc.date.available |
2017-03-12T19:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1639 |
|
dc.description |
Брюховецька О. А. Особливості реабілітації дітей інклюзивного середовища / О. А. Брюховецька // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 28 – 31. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті зазначаються особливості реабілітації дітей інклюзивної освіти. Ключовим принципом системи навчання таких дітей стає принцип створення умов для якомога меншої соціальної деривації, тобто розміщення дитини з обмеженими можливостями в найменш специфічному, замкненому, обмеженому середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
реабілітація |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
система освіти |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне середовище |
uk_UA |
dc.title |
Особливості реабілітації дітей інклюзивного середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |