Abstract:
У статті зазначаються особливості реабілітації дітей інклюзивної освіти. Ключовим принципом системи навчання таких дітей стає принцип створення умов для якомога меншої соціальної деривації, тобто розміщення дитини з обмеженими можливостями в найменш специфічному, замкненому, обмеженому середовищі.
Description:
Брюховецька О. А. Особливості реабілітації дітей інклюзивного середовища / О. А. Брюховецька // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 28 – 31.