Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Сергєєва, І. Ю.
dc.date.accessioned 2017-02-24T19:17:51Z
dc.date.available 2017-02-24T19:17:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1636
dc.description Сергєєва І. Ю. Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку / І. Ю. Сергєєва // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 130 – 131 uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано сучасний етап розвитку у практиці навчання і виховання результатів наукових досліджень, пов’язаних з упровадженням інклюзивної освіти дітей дошкільного віку. Обґрунтовано методологічні основи досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять „методологія”, „інклюзія”, „інтеграція”. Окреслено провідні параметри педагогічної сутності інклюзивної освіти дошкільників. Визначено основні відмінності інклюзивної освіти від інтегрованої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject психофізичний розвиток uk_UA
dc.title Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account