Abstract:
У статті схарактеризовано сучасний етап розвитку у практиці навчання і виховання результатів наукових досліджень, пов’язаних з упровадженням інклюзивної освіти дітей дошкільного віку. Обґрунтовано методологічні основи досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять „методологія”, „інклюзія”, „інтеграція”. Окреслено провідні параметри педагогічної сутності інклюзивної освіти дошкільників. Визначено основні відмінності інклюзивної освіти від інтегрованої освіти.
Description:
Сергєєва І. Ю. Методологічні основи дослідження проблеми інклюзивної освіти дітей дошкільного віку / І. Ю. Сергєєва // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 130 – 131