Abstract:
У статті розкрито підходи до підготовки майбутніх педагогічних кадрів до професійної діяльності, враховуючи сучасні тенденції освіти. Розкрито значення інноваційних технологій в умовах неперервної освіти,
представлено сутнісні характеристики технологій сучасної освіти. Визначені джерела контекстного навчання, шляхи розвитку теорії навчання, а також подана структура інноваційної педагогічної діяльності.
Представлено ефективні інноваційні методи професійного навчання. Схарактеризовано напрями сучасної науково-методичної та навчально-методичної діяльності української вищої школи на її шляху до
євроінтеграції та гармонізації національних і міжнародних освітніх стандартів у контексті Болонського процесу
Description:
Ігнатуша А. Л. Підходи до підготовки майбутніх вчителів у світлі вимог сучасної освіти / А. Л. Ігнатуша, К. І. Ляшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2016. – № 6 (303). – Ч. 1. – С. 64–70.