Abstract:
У статті розглянуто логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти. Гуманiзацiя математичної освiти дошкiльнят стимулює педагогiв ДНЗ на модернiзацiю навчального процесу. Загальнi та iндивiдуальнi здiбностi кожної дитини можливо розвинути шляхом особистiсно зорiєнтованої моделі навчання та iнтерактивних oсвітніх технологiй. До такої технологiї можна вiднести альтернативну систему розвитку пiзнавальних, iнтелектуальних, математичних здiбностей дiтей 3-7 pоків викладача Лисичанського педагогiчного коледжу В. Позднякової. Технологiя здатна допомогти вихователям вже сьогодні впровадити у навчальний процес iнтeгpoвaні заняття, якi з моменту реалізації Базового компонента дошкiльної освiти є основною формою математичної освiти дiтей дошкiльного віку.
Description:
Позднякова В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія «Психолого-педагогічні науки». – 2006. – № 5. – С. 64 – 66.