| dc.contributor.author | Торшевська, О. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-10-17T16:14:12Z | |
| dc.date.available | 2016-10-17T16:14:12Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | 371.1:373.3 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1301 | |
| dc.description | Торшевська О. В. Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів / О. В. Торшевська // Теорія і практика виховання сучасної молоді: цінності, зміст, технології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Луганськ, 4 жовтня 2012 року). – Луганськ: Вид-во ЛДАКМ, 2012. – С. 273 – 275. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів. Зазначається, що професiйна самореалiзaція є складним процесом, який здiйснюється в активнiй практичнiй дiяльностi та має педагогiчні функцiї і завдання згiдно з структурними характеристиками особистостi майбутнього педагога. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | самореалізація | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | кар'єра | uk_UA |
| dc.title | Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |