dc.contributor.author |
Торшевська, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-17T16:14:12Z |
|
dc.date.available |
2016-10-17T16:14:12Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
371.1:373.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1301 |
|
dc.description |
Торшевська О. В. Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів / О. В. Торшевська // Теорія і практика виховання сучасної молоді: цінності, зміст, технології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Луганськ, 4 жовтня 2012 року). – Луганськ: Вид-во ЛДАКМ, 2012. – С. 273 – 275. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів. Зазначається, що професiйна самореалiзaція є складним процесом, який здiйснюється в активнiй практичнiй дiяльностi та має педагогiчні функцiї і завдання згiдно з структурними характеристиками особистостi майбутнього педагога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
самореалізація |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
кар'єра |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти самореалізації майбутніх учителів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |