dc.contributor.author | Шевирьова, І. Г. | |
dc.contributor.author | Ляшенко, К. І. | |
dc.contributor.author | Сєдих, В. П. | |
dc.date.accessioned | 2016-10-16T18:07:08Z | |
dc.date.available | 2016-10-16T18:07:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 378 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1299 | |
dc.description | Шевирьова І. Г. Стратегії, зміст і технології особистісно-орієнтованого навчання / І. Г. Шевирьова, К. І. Ляшенко, В. П. Сєдих // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції : Зб. матеріалів XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Київ, 24 квітня 2015 р.) : у 2-х томах / Ред-кол. : І. І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. – К.: Вид-во Європейського університету, 2015. – Т. 2. – С. 63-66. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті подана характеристика технологій особистісно-орієнтованого навчання, визначені критерії ефективності застосування названої технології та встановлена ключова роль особистісного-орієнтованого навчання у становленні особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | технології навчаняння | uk_UA |
dc.title | Стратегії, зміст і технології особистісно-орієнтованого навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |