Abstract:
У статті подана характеристика технологій особистісно-орієнтованого навчання, визначені критерії ефективності застосування названої технології та встановлена ключова роль особистісного-орієнтованого навчання у становленні особистості.
Description:
Шевирьова І. Г. Стратегії, зміст і технології особистісно-орієнтованого навчання / І. Г. Шевирьова, К. І. Ляшенко, В. П. Сєдих // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції : Зб. матеріалів XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Київ, 24 квітня 2015 р.) : у 2-х томах / Ред-кол. : І. І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. – К.: Вид-во Європейського університету, 2015. – Т. 2. – С. 63-66.