Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників

Show simple item record

dc.contributor.author Позднякова, В. В.
dc.contributor.author Заплаткіна, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-10-16T17:43:23Z
dc.date.available 2016-10-16T17:43:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1298
dc.description Позднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 . uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject дошкільнята uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject технології навчаняння uk_UA
dc.title Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account