dc.contributor.author |
Позднякова, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Заплаткіна, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-16T17:43:23Z |
|
dc.date.available |
2016-10-16T17:43:23Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1298 |
|
dc.description |
Позднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 . |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільнята |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
технології навчаняння |
uk_UA |
dc.title |
Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |