Abstract:
У статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини.
Description:
Позднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 .