| dc.contributor.author | Демченко, П. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2016-09-27T20:21:37Z | |
| dc.date.available | 2016-09-27T20:21:37Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1231 | |
| dc.description | Шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів / П. Є. Демченко // Матеріали міжвузівської регіональної науково-теоретичної конференції «Інтеграція наукової і навчальної роботи : проблеми, досвід, інновації». – Лисичанськ, 2013. – С. 68 – 69. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів через системи проблемних ситуацій на основі розв’язків винахідницьких завдань. Розкрито концепцію використання навчальних технічних завдань на рівні методу навчально-пізнавальної діяльності або інструменту для оволодіння новими знаннями й уміннями. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | творчість | uk_UA |
| dc.subject | трудове навчання | uk_UA |
| dc.title | Шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |