dc.contributor.author |
Демченко, П. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-27T20:21:37Z |
|
dc.date.available |
2016-09-27T20:21:37Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1231 |
|
dc.description |
Шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів / П. Є. Демченко // Матеріали міжвузівської регіональної науково-теоретичної конференції «Інтеграція наукової і навчальної роботи : проблеми, досвід, інновації». – Лисичанськ, 2013. – С. 68 – 69. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів через системи проблемних ситуацій на основі розв’язків винахідницьких завдань. Розкрито концепцію використання навчальних технічних завдань на рівні методу навчально-пізнавальної діяльності або інструменту для оволодіння новими знаннями й уміннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
творчість |
uk_UA |
dc.subject |
трудове навчання |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи поліпшення якості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в контексті творчої діяльності студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |