| dc.contributor.author | Брюховецька, О. А. | |
| dc.date.accessioned | 2016-09-26T21:45:48Z | |
| dc.date.available | 2016-09-26T21:45:48Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | 376.3/376.4 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1230 | |
| dc.description | Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання в умовах педагогічного коледжу / О. А. Брюховецька // Матеріали міжвузівської науково-практичної webконференції: «Технологічна освіта: проблеми, інновації, перспективи» (м. Лисичанськ, 18 березня 2014 р.). – Лисичанськ : ТОВ «Лисичанська друкарня», 2014. – С. 17 - 19. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті окреслено формування комунікативної компетентності вчителя трудового навчання. В умовах демократизації і гуманізації педагогічного процесу особливу важливість набувають ціннісні орієнтації – поняття, яке виражає позитивну та негативну значимість для індивіда предметів і явищ соціальної діяльності. Здібності до комунікативної діяльності вчителя трудового навчання – з роду педагогічних здібностей, тим більше, що педагогічні здібності багатьма вченими визнаються не як одиничне психологічне утворення, а синтезом необхідних для успішної педагогічної роботи груп здібностей, тісно пов’язаних з загальними здібностями і деякими характерологічними якостями особистості. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | комунікація | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.title | Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання в умовах педагогічного коледжу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |