dc.contributor.author |
Брюховецька, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-26T21:45:48Z |
|
dc.date.available |
2016-09-26T21:45:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
376.3/376.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1230 |
|
dc.description |
Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання в умовах педагогічного коледжу / О. А. Брюховецька // Матеріали міжвузівської науково-практичної webконференції: «Технологічна освіта: проблеми, інновації, перспективи» (м. Лисичанськ, 18 березня 2014 р.). – Лисичанськ : ТОВ «Лисичанська друкарня», 2014. – С. 17 - 19. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті окреслено формування комунікативної компетентності вчителя трудового навчання. В умовах демократизації і гуманізації педагогічного процесу особливу важливість набувають ціннісні орієнтації – поняття, яке виражає позитивну та негативну значимість для індивіда предметів і явищ соціальної діяльності. Здібності до комунікативної діяльності вчителя трудового навчання – з роду педагогічних здібностей, тим більше, що педагогічні здібності багатьма вченими визнаються не як одиничне психологічне утворення, а синтезом необхідних для успішної педагогічної роботи груп здібностей, тісно пов’язаних з загальними здібностями і деякими характерологічними якостями особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання в умовах педагогічного коледжу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |