Abstract:
У статті окреслено формування комунікативної компетентності вчителя трудового навчання. В умовах демократизації і гуманізації педагогічного процесу особливу важливість набувають ціннісні орієнтації – поняття, яке виражає позитивну та негативну значимість для індивіда предметів і явищ соціальної діяльності. Здібності до комунікативної діяльності вчителя трудового навчання – з роду педагогічних здібностей, тим більше, що педагогічні здібності багатьма вченими визнаються не як одиничне психологічне утворення, а синтезом необхідних для успішної педагогічної роботи груп здібностей, тісно пов’язаних з загальними здібностями і деякими характерологічними якостями особистості.
Description:
Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання в умовах педагогічного коледжу / О. А. Брюховецька // Матеріали міжвузівської науково-практичної webконференції: «Технологічна освіта: проблеми, інновації, перспективи» (м. Лисичанськ, 18 березня 2014 р.). – Лисичанськ : ТОВ «Лисичанська друкарня», 2014. – С. 17 - 19.