Abstract:
Обсяг роботи: 68 сторінок, включаючи 5 рисунків, 5 таблиць та 42
літературних джерела.
В першому розділі розглянуто сутність понять «антикризове
управління» та «система антикризового управління», а також їх функціональні
аспекти. Було сформовано класифікацію стратегій підприємства та виділено
основні принципи формування системи антикризового управління, визначено
риси управління підприємством у кризових ситуаціях.
Другий розділ спрямований на вивчення ефективності антикризової
стратегії на прикладі МП «Контакт». Проведено аналіз діяльності підприємства
в умовах кризи, виділено ключові заходи, що застосовувалися для стабілізації
його роботи та досягнення позитивних результатів.
У третьому розділі запропоновано заходи, що враховують сучасні
тенденції в антикризовому управлінні підприємствами. Розроблено
організаційно-методичне забезпечення реалізації антикризової стратегії, що
спрямована на підвищення ефективності роботи підприємств та їх
конкурентоспроможності в умовах кризи. Запропоновано модель для успішної
реалізації антикризової стратегії управління, яка допоможе мінімізувати
негативні наслідки кризових ситуацій та забезпечити стійкий розвиток
підприємства.