Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Психологічні аспекти фізичного виховання: як підтримати мотивацію учнів до занять спортом

Show simple item record

dc.contributor.author Лопуга, Г. В.
dc.contributor.author Решетілова, В. М.
dc.contributor.author Присяжна, М. К.
dc.contributor.author Хотієнко, С. В.
dc.contributor.author Агалаков, В. С.
dc.date.accessioned 2025-08-11T15:06:43Z
dc.date.available 2025-08-11T15:06:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 378.147:796
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11323
dc.description Лопуга Г. В. Психологічні аспекти фізичного виховання: як підтримати мотивацію учнів до занять спортом / Г. В. Лопуга, В. М. Решетілова, М. К. Присяжна та ін. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 90-97. uk_UA
dc.description.abstract Психологічні аспекти фізичного виховання є ключовими для забезпечення ефективного навчального процесу, а також розвитку фізичної активності школярів. Метою дослідження є вивчення психологічних аспектів мотивації учнів до занять фізичним вихованням та спортом та розробка рекомендацій щодо підвищення мотивації через педагогічні та психологічні підходи. У статті здійснено аналіз основних факторів, що впливають на мотивацію учнів до занять фізичною культурою та спортом, визначено психологічні бар’єри, які знижують рівень цієї мотивації, оцінено вплив соціальних і культурних факторів на мотивацію учнів. Також розроблено педагогічні стратегії для підтримки та розвитку мотивації учнів до фізичних вправ. Подолання психологічних бар’єрів, таких як страх невдачі та низька самооцінка, потребує комплексного підходу, включаючи роботу з психологами та зміцнення впевненості учнів у своїх силах через досягнення маленьких успіхів у спортивних заняттях. Ефективна педагогічна стратегія для підтримки і розвитку мотивації учнів до фізичних вправ полягає в інтеграції різних методів та підходів, що враховують індивідуальні особливості учнів, створюють позитивну атмосферу і стимулюють внутрішню мотивацію. За допомогою таких стратегій учні можуть не лише досягати високих спортивних результатів, а й розвивати здорові звички на все життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject підтримка мотивації uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject психологічні фактори uk_UA
dc.subject емоційний розвиток uk_UA
dc.title Психологічні аспекти фізичного виховання: як підтримати мотивацію учнів до занять спортом uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account