Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Підготовка майбутніх педагогів до самодіагностування як ресурс успішності їх професійно-творчого зростання

Show simple item record

dc.contributor.author Чувасов, М. О.
dc.date.accessioned 2025-08-11T14:57:58Z
dc.date.available 2025-08-11T14:57:58Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 37.012:[378.147:37.011.3-051]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11321
dc.description Чувасов М. О. Підготовка майбутніх педагогів до самодіагностування як ресурс успішності їх професійно-творчого зростання / М. О. Чувасов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 105-112. uk_UA
dc.description.abstract Актуальною проблемою є використання можливостей самодіагностування й готовності майбутніх педагогів до самодіагностики діяльності як важливого ресурсу їх професійно-творчого зростання, що потребує удосконалення професійної підготовки засобами діагностичної та самодіагностичної діяльності як важливих факторів формування їх творчого образу. У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до самодіагностування, його специфіка, функції, аналіз рівня сформованості їх готовності до самодіагностичної діяльності, стану організації підготовки до самодіагностики як важливого чинника формування творчої особистості в умовах навчального закладу. Розглянуто можливості самодіагностування майбутніми педагогами діагностичних умінь як важливого ресурсу підвищення якості професійно-творчого зростання в умовах університетської освіти. Виявлено стан підготовки студентів до практичного самодіагностування в умовах закладу вищої освіти; недооцінка її ролі в професійному становленні студентів, переобладнання низького та середнього рівня їх готовності до самодіагностичної діяльності, відсутність систематичної роботи щодо формування цього складного утворення в системі університетської освіти. Дані формувального експерименту підтвердили можливості професійної підготовки майбутніх педагогів до самодіагностичної діяльності у спеціально створених педагогічних умовах, оновлення її змісту, методики та технології, використання інтерактивних форм і методів, діагностичного інструментарію, що позитивно впливає на професійне становлення майбутніх педагогів в системі університетської освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject самодіагностика uk_UA
dc.subject готовність до самодіагностичної діяльності uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject діагностичний інструментарій uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх педагогів до самодіагностування як ресурс успішності їх професійно-творчого зростання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account