Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Соціально-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я вихованців закладу позашкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Пей, Ян
dc.date.accessioned 2025-08-11T14:42:37Z
dc.date.available 2025-08-11T14:42:37Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 374:613.955
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11317
dc.description Пей Ян. Соціально-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я вихованців закладу позашкільної освіти / Ян Пей // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 137-143. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я дітей і молоді. Висвітлено актуальні питання використання соціально-педагогічних можливостей позашкільної освіти та її освітньо-виховного середовища, які забезпечують розвиток у вихованців ціннісного ставлення до власного здоров’я. Розкрито значення запровадження соціально-педагогічних програм формування у вихованців культури здоров’язбереження у закладах позашкільної освіти різного спрямування. Схарактеризовано базові принципи формування ціннісного ставлення до здоров’я вихованців закладу позашкільної освіти. Зазначено, що реалізація наведених принципів здійснюється за допомогою реалізації специфічних соціально-педагогічних умов, представлена їх характеристика в руслі означеної проблеми. Акцентовано увагу на тому, що їх запровадження сприятиме формуванню стійких мотиваційних установок вихованців закладу освіти на здоровий спосіб життя, розвиток навичок для підтримання власного здоров’я, вихованню здорової та гармонійно розвиненої особистості. Охарактеризовано соціально-педагогічні умови як спеціально створені в освітньо-виховному середовищі сприятливі обставини для позитивного соціального розвитку особистості та її соціалізації, розкрито гуманістичний потенціал соціально-педагогічних технологій у формуванні здоров’язбережувального середовища освітньої установи. Обґрунтовано специфіку й особливості реалізації соціально-педагогічних умов, за допомогою яких може бути досягнуто мету формування ціннісного ставлення до здоров’я в різновікових групах у закладах позашкільної освіти. Проблема, порушена у статті, це важливий етап у розробці психолого-педагогічних інструментів у формуванні ціннісного ставлення до здоров’я вихованців закладів позашкільної освіти, забезпеченні системного підходу до виховання, що передбачає як теоретичні, так і практичні аспекти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject вихованці закладу позашкільної освіти uk_UA
dc.subject ціннісне ставлення до здоров’я uk_UA
dc.subject культура здоров’язбереження uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальні освіта і виховання uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я вихованців закладу позашкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account