Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Метод фасилітації в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників до проєктивної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Краснова, Н. П.
dc.date.accessioned 2025-08-11T10:57:45Z
dc.date.available 2025-08-11T10:57:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11300
dc.description Краснова Н. П. Метод фасилітації в процесі підготовки майбутніх соціальних праців- ників до проєктивної діяльності / Н. П. Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 66-73. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто фасилітацію в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників як метод навчання, що сприяє підвищенню ефективності групової роботи та взаємодії між студентами, формуванню необхідних для професійної діяльності компетентностей у майбутніх фахівців із соціальної роботи і який вміщує макропроцесний рівень (мета, стратегія, командоутворення, стратегічне планування), рівень методів, що належать моделі вирішення проблем («Пошук майбутнього», «Динамічна фасилітація», «Саміт позитивних змін»), мікропроцесний рівень (окремі техніки: мозковий штурм, аналіз Парето, створення уявних карт тощо). Характеризується види навчальних проєктів, а саме: дослідницькі проєкти соціальних проблем сімей, дітей, громади, вразливих верств населення; творчі проєкти, які визначаються логікою спільної діяльності учасників та їхніми інтересами, передбачають вироблення унікальних рішень та інноваційних підходів; пізнавальні проєкти, орієнтовані на дослідження певного об’єкта чи процесу, що сприяє розвитку командної роботи, творчого потенціалу, удосконаленню критичного мислення, комунікативних навичок, вміння співпрацювати; практико-орієнтовані проєкти, націлені на отримання конкретного практичного результату, що передбачають створення соціальних ініціатив або проєктів, які мають безпосередню користь для громади, відображають соціальні цінності студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фасилітація uk_UA
dc.subject метод фасилітації uk_UA
dc.subject інтерактивні методи навчання в закладі вищої освіти uk_UA
dc.subject проєкт uk_UA
dc.subject майбутній соціальний працівник uk_UA
dc.title Метод фасилітації в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників до проєктивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account