Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Технологічний компонент у системі підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, А. О.
dc.date.accessioned 2025-08-11T10:12:49Z
dc.date.available 2025-08-11T10:12:49Z
dc.date.issued 2025-03
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11299
dc.description Кузьменко А. О. Технологічний компонент у системі підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 74-80. uk_UA
dc.description.abstract Запровадження системи підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності можливе завдяки комплексним технологіям, орієнтованим на формування компетенцій. Технологізація освітнього процесу є важливим чинником підготовки конкурентоспроможних фахівців, сприяючи оновленню змісту освіти. Освітні технології забезпечують систематичне застосування методів і засобів для досягнення педагогічних цілей і підвищення якості освіти, сприяючи адаптивності та інтерактивності. Впровадження педагогічних, навчальних і виробничих технологій через інноватику дозволяє підвищити ефективність навчання та розвиток професійних компетенцій. Для досягнення успіху в підготовці докторів філософії ефективними є методи з акмео-аксіологічним потенціалом, які сприяють розвитку критичного мислення, креативності та етичних цінностей. Методи, що взаємодіють, формують комплексний інструментарій для ефективного освітньо-наукового процесу, сприяючи розвитку навичок, знань і цінностей. У процесі підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності використовуються адаптовані засоби на різних етапах. Теоретико-пізнавальний етап фокусується на формуванні базових знань за допомогою навчальних платформ і наукометричних баз. Прогресивно-адаптивний етап включає аналіз кейсів через інтерактивні платформи та антиплагіат-системи. Діяльнісно-професійний етап передбачає закріплення навичок через створення наукових профілів і участь у професійних спільнотах. Комбінація аудиторної, позааудиторної та дистанційної форм навчання забезпечує індивідуалізацію та розвиток відповідального ставлення до академічної доброчесності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject доктор філософії uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject метод uk_UA
dc.subject форма uk_UA
dc.subject засіб uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject інноватика uk_UA
dc.title Технологічний компонент у системі підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account