Abstract:
Запровадження системи підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності можливе завдяки комплексним технологіям, орієнтованим на формування компетенцій. Технологізація освітнього процесу є важливим чинником підготовки конкурентоспроможних фахівців, сприяючи оновленню змісту освіти. Освітні технології забезпечують систематичне застосування методів і засобів для досягнення педагогічних цілей і підвищення якості освіти, сприяючи адаптивності та інтерактивності. Впровадження педагогічних, навчальних і виробничих технологій через інноватику дозволяє підвищити ефективність навчання та розвиток професійних компетенцій. Для досягнення успіху в підготовці докторів філософії ефективними є методи з акмео-аксіологічним потенціалом, які сприяють розвитку критичного мислення, креативності та етичних цінностей. Методи, що взаємодіють, формують комплексний інструментарій для ефективного освітньо-наукового процесу, сприяючи розвитку навичок, знань і цінностей. У процесі підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації ідей академічної доброчесності використовуються адаптовані засоби на різних етапах. Теоретико-пізнавальний етап фокусується на формуванні базових знань за допомогою навчальних платформ і наукометричних баз. Прогресивно-адаптивний етап включає аналіз кейсів через інтерактивні платформи та антиплагіат-системи. Діяльнісно-професійний етап передбачає закріплення навичок через створення наукових профілів і участь у професійних спільнотах. Комбінація аудиторної, позааудиторної та дистанційної форм навчання забезпечує індивідуалізацію та розвиток відповідального ставлення до академічної доброчесності.
Description:
Кузьменко А. О. Технологічний компонент у системі підготовки майбутніх докторів
філософії до реалізації ідей академічної доброчесності / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 74-80.