Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Етнопсихологічний контекст провадження міжнародної академічної мобільності як однієї з форм інтернаціоналізації вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Мигович, І. В.
dc.contributor.author Овчарова, Л. А.
dc.date.accessioned 2025-03-14T10:10:02Z
dc.date.available 2025-03-14T10:10:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК: 37.014.5:159.922
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10988
dc.description Мигович І. В. Етнопсихологічний контекст провадження міжнародної академічної мобільності як однієї з форм інтернаціоналізації вищої освіти / І. В. Мигович, Л. А. Овчарова // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №3 (187). — C. 60-74. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичну концептуалізацію етнопсихологічних аспектів міжнародної академічної мобільності, яка є ключовою формою інтернаціоналізації вищої освіти, сприяючи отриманню студентами та викладачами унікального міжкультурного досвіду. Окреслено взаємозв’язок між міжнародною академічною мобільністю, комунікативною та міжкультурною компетенцією, а також етнопсихологічним контекстом. Представлено приклади операціоналізації поняття «міжкультурна компетентність», що має важливе значення для подальших емпіричних досліджень. Проаналізовано етнопсихологічні чинники, такі як стереотипи, культурні відмінності, адаптаційні труднощі та ін., що впливають на ефективність міжнародної мобільності. Визначено рекомендації для мінімізації негативного впливу зазначених чинників, що може суттєво підвищити ефективність процесу інтеграції учасників програм між- народної мобільності та зменшити ймовірність конфліктів у міжкультурному спілку- ванні. Висновки дослідження акцентують на необхідності усвідомлення етнопсихологічних чинників, що впливають на адаптацію учасників, їхню комунікацію та загальну ефективність навчання. Представлені рекомендації стосуються поглибленого аналізу етнопсихологічних чинників у різних регіональних контекстах, вивчення впливу міжкультурної підготовки на адаптацію, а також інтеграції мовної підтримки в освітні програми. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject міжнародна мобільність uk_UA
dc.subject міжнародна академічна мобільність uk_UA
dc.subject інтернаціоналізація uk_UA
dc.subject етнопсихологія uk_UA
dc.subject міжкультурна компетенція uk_UA
dc.subject міжкультурний діалог uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.title Етнопсихологічний контекст провадження міжнародної академічної мобільності як однієї з форм інтернаціоналізації вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account