Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Акмеограма як метод прогнозування та реконструкції індивідуальної траєкторії розвитку професіоналізму педагогічного працівника

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, В. І.
dc.contributor.author Петрович, В. С.
dc.date.accessioned 2025-03-13T16:07:22Z
dc.date.available 2025-03-13T16:07:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.015.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10984
dc.description Степаненко В. І. Акмеограма як метод прогнозування та реконструкції індивідуальної траєкторії розвитку професіоналізму педагогічного працівника / В. І. Степаненко, В. С. Петрович // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №3 (187). — C. 13-23. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено сутність і зміст акмеограми в контексті прогнозування та ре- конструкції індивідуальної траєкторії розвитку професіоналізму педагогічного працівника. Сутність акмеограми розкрито з позицій її розгляду як: методологічної категорії педагогічної акмеології; як інструментально-практичного методу акмеології; індивідуальної траєкторії сходження фахівця до вершин професіоналізму; акме-маршруту продуктивності професійної діяльності; технологічної основи позитивно-гармонійної Я-концепції фахівця; інструменту підвищення його професіоналізму; засобу самоконтролю професійного розвитку. Окреслено різницю між акмеограмою, персонограмою і професіограмою. Звернено увагу, що в акмеограмі зазначаються види професійної діяльності та якості особистості, що сприяють не тільки отриманню соціально необхідного ре- зультату, але й забезпечують поступальний розвиток, професійне вдосконалення і просування до високих рівнів професіоналізму; що амеограма складається на основі самопізнання і саморозкриття внутрішнього потенціалу педагогічного працівника з метою підвищення його професіоналізму Зазначено, що за змістом акмеограма є індивідуальним зрізом потенційного в суб’єкті праці, його можливостей, перспектив; оцінкою компенсованих і некомпенсованих властивостей та може відрізнятися за цілями, характером і динамікою траєкторії, рівнями професіоналізму, включаючи майстерність, креативність, інноваційність, саморозвиток, самовдосконалення тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject акмеограма uk_UA
dc.subject акмеологічний підхід uk_UA
dc.subject індивідуальна траєкторія професійно-особистісного розвитку uk_UA
dc.subject педагогічний працівник uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.title Акмеограма як метод прогнозування та реконструкції індивідуальної траєкторії розвитку професіоналізму педагогічного працівника uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account