Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Специфіка використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2025-01-22T13:33:32Z
dc.date.available 2025-01-22T13:33:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 373.51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10771
dc.description Шехавцова С. О. Специфіка використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 161-166. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто питання використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови. Відзначено, що використання дитиноцентричного підходу в процесі навчання іноземної мови у системі загальної середньої освіти виступає одним з факторів, що сприятиме розвитку і якісному прориву в національній системі освіти України. Встановлено, що дитиноцентричний підхід включає ідею про те, що учні можуть вибирати, що вивчати і як вчитися, вони нагромаджують знання шляхом збору та синтезу інформації з подальшою інтеграцією з загальними навичками дослідження, спілкування, критичного мислення. В контексті дослідження наведено аналіз розвитку ідеї дитиноцентризму в історичному аспекті у вітчизняній і зарубіжній педагогіці, виокремлено основні принципи використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови (відповідальність; залучення і причетність; рівноправність відносин; новий досвід). Наведено також п’ять ключових характеристик використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови: підхід залучає учнів у складний процес навчання; включає в себе чітке навчання навичкам мислення, здатності вирішувати проблеми, розвиває критичне мислення, здатність оцінювати докази, аналізувати аргументи, генерувати гіпотези; спонукає учнів до рефлексії стосовно навчання і тих методів, які вони використовують для придбання знань; мотивує учнів, надаючи їм деяку ступінь контролю над процесом навчання; заохочує учнів до співробітництва і викликає більшу довіру до вчителя. Використання дитиноцентричного підходу у процесі навчання іноземної мови сприяє створенню атмосфери взаємної відповідальності, учні навчаються один в одного, а вчитель паралельно навчається від своїх учнів, що створює ефективне навчально-виховне середовище. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject дитиноцентричний підхід uk_UA
dc.subject процес навчання uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject заклади середньої освіти uk_UA
dc.title Специфіка використання дитиноцентричного підходу у закладах середньої освіти в процесі навчання іноземної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account