Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педаго- гічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Ван, Сян
dc.date.accessioned 2025-01-22T12:29:27Z
dc.date.available 2025-01-22T12:29:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.147:78
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10768
dc.description Ван Сян. Використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Сян. Ван // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 22-28. uk_UA
dc.description.abstract У статті приділено увагу питанню використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглянуто основні ключові аспекти формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано, що цифрові музикально-комп’ютерні технології як педагогічна умова формуванню самоосвітньої компетентності. Зауважується, що цифрова трансформація має вагомий та позитивний вплив на сучасну освіту, сприяючи підвищенню якості та доступності навчання, формуванню високоякісних конкурентоспроможних фахівців та забезпеченню доступу до новітніх технологій та знань. Обґрунтовано доцільність використання цифрові музикально-комп’ютерні технології як педагогічна умова формуванню самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Здійснено порівняльний аналіз кількох цифрових ресурсів у мережі Інтернет для вивчення процесу формування навичок самостійного пошуку майбутніми учителями музичного мистецтва в мережі Інтернеті та базах даних і аналізу необхідної інформації. Розроблено завдання, спрямовані на формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва щодо застосування різних цифрових сервісів, наповнених інформацією для здійснення музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, за допомогою яких майбутні учителі музичного мистецтва будуть готові до швидкого добору та аналізу інформації у відповідній предметній галузі. У підсумку вказано на важливість використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, висвітлюючи їх роль цьому формуванні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject самоосвітньої компетентність uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject цифрові музикально-комп’ютерні технології uk_UA
dc.title Використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педаго- гічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account