Abstract:
У статті приділено увагу питанню використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглянуто основні ключові аспекти формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано, що цифрові
музикально-комп’ютерні технології як педагогічна умова формуванню самоосвітньої компетентності. Зауважується, що цифрова трансформація має вагомий та позитивний вплив на сучасну освіту, сприяючи підвищенню якості та доступності навчання, формуванню високоякісних конкурентоспроможних фахівців та забезпеченню доступу до новітніх технологій та знань. Обґрунтовано доцільність використання цифрові музикально-комп’ютерні технології як педагогічна умова формуванню самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Здійснено порівняльний аналіз кількох цифрових
ресурсів у мережі Інтернет для вивчення процесу формування навичок самостійного пошуку майбутніми учителями музичного мистецтва в мережі Інтернеті та базах даних і аналізу необхідної інформації. Розроблено завдання, спрямовані на формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва щодо застосування різних цифрових сервісів, наповнених інформацією для здійснення музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, за допомогою яких майбутні учителі музичного мистецтва будуть готові до швидкого добору та аналізу інформації у відповідній предметній галузі. У підсумку вказано на важливість використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва,
висвітлюючи їх роль цьому формуванні.
Description:
Ван Сян. Використання цифрових музикально-комп’ютерних технологій як педагогічна умова формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Сян. Ван // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 22-28.