| dc.contributor.author | Ван, Цзипен. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-21T16:38:25Z | |
| dc.date.available | 2025-01-21T16:38:25Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.147.011:78-051(043.5) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10756 | |
| dc.description | Ван Цзипен. Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін / Цзипен. Ван // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 81-87. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної з формуванням полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Мета статті полягала в обґрунтуванні та визначенні шляхів реалізації однієї з педагогічних умов ефектив- ного формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва – полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін. Було наголошено, що полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО реалізується через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін, адже інтеграція культурологічних елементів у вивчення предметів музичного спрямування сприяє більш глибокому розумінню студентами різноманітних культурних контекстів та їх впливу на музичний досвід. Було розроблено та впроваджено в освітній процес ЗВО низку додаткових модулів полікультурної спрямованості у зміст деяких фахових навчальних дисциплін, а також було впроваджено у процес фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва інтегрований спецкурс „Музичне мистецтво як полілог культур”. Автор доходить висновку про те, що інтеграція змісту культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін дозволила студентам не лише освоювати технічні та теоретичні аспекти музичного мистецтва, але і розуміти глибокі зв’язки музики з культурним контекстом. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | полікультурна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі музичного мистецтва | uk_UA |
| dc.subject | полікультурна спрямованість навчання | uk_UA |
| dc.subject | інтеграція змісту культурологічної підготовки | uk_UA |
| dc.title | Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |