Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Ван, Цзипен.
dc.date.accessioned 2025-01-21T16:38:25Z
dc.date.available 2025-01-21T16:38:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.147.011:78-051(043.5)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10756
dc.description Ван Цзипен. Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін / Цзипен. Ван // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 81-87. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної з формуванням полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Мета статті полягала в обґрунтуванні та визначенні шляхів реалізації однієї з педагогічних умов ефектив- ного формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва – полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін. Було наголошено, що полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО реалізується через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін, адже інтеграція культурологічних елементів у вивчення предметів музичного спрямування сприяє більш глибокому розумінню студентами різноманітних культурних контекстів та їх впливу на музичний досвід. Було розроблено та впроваджено в освітній процес ЗВО низку додаткових модулів полікультурної спрямованості у зміст деяких фахових навчальних дисциплін, а також було впроваджено у процес фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва інтегрований спецкурс „Музичне мистецтво як полілог культур”. Автор доходить висновку про те, що інтеграція змісту культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін дозволила студентам не лише освоювати технічні та теоретичні аспекти музичного мистецтва, але і розуміти глибокі зв’язки музики з культурним контекстом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject полікультурна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk_UA
dc.subject полікультурна спрямованість навчання uk_UA
dc.subject інтеграція змісту культурологічної підготовки uk_UA
dc.title Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account