dc.contributor.author |
Ван, Цзипен. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-21T16:38:25Z |
|
dc.date.available |
2025-01-21T16:38:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147.011:78-051(043.5) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10756 |
|
dc.description |
Ван Цзипен. Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів
музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін / Цзипен. Ван // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 81-87. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної
з формуванням полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Мета статті полягала в обґрунтуванні та визначенні шляхів реалізації однієї з педагогічних умов ефектив-
ного формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва – полікультурна
спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін.
Було наголошено, що полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО реалізується через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки
у процес вивчення фахових дисциплін, адже інтеграція культурологічних елементів у вивчення предметів музичного спрямування сприяє більш глибокому розумінню студентами різноманітних культурних контекстів та їх впливу на музичний досвід.
Було розроблено та впроваджено в освітній процес ЗВО низку додаткових модулів полікультурної спрямованості у зміст деяких фахових навчальних дисциплін, а також було впроваджено у процес фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва інтегрований спецкурс „Музичне мистецтво як полілог
культур”.
Автор доходить висновку про те, що інтеграція змісту культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін дозволила студентам не лише освоювати технічні та теоретичні аспекти музичного мистецтва, але і розуміти глибокі зв’язки музики з культурним контекстом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурна спрямованість навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція змісту культурологічної підготовки |
uk_UA |
dc.title |
Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |