Abstract:
Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної
з формуванням полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Мета статті полягала в обґрунтуванні та визначенні шляхів реалізації однієї з педагогічних умов ефектив-
ного формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва – полікультурна
спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін.
Було наголошено, що полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО реалізується через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки
у процес вивчення фахових дисциплін, адже інтеграція культурологічних елементів у вивчення предметів музичного спрямування сприяє більш глибокому розумінню студентами різноманітних культурних контекстів та їх впливу на музичний досвід.
Було розроблено та впроваджено в освітній процес ЗВО низку додаткових модулів полікультурної спрямованості у зміст деяких фахових навчальних дисциплін, а також було впроваджено у процес фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва інтегрований спецкурс „Музичне мистецтво як полілог
культур”.
Автор доходить висновку про те, що інтеграція змісту культурологічної підготовки у процес вивчення фахових дисциплін дозволила студентам не лише освоювати технічні та теоретичні аспекти музичного мистецтва, але і розуміти глибокі зв’язки музики з культурним контекстом.
Description:
Ван Цзипен. Полікультурна спрямованість професійної підготовки майбутніх вчителів
музичного мистецтва в освітньому процесі ЗВО через інтеграцію змісту їх культурологічної підготовки у процесі вивчення фахових дисциплін / Цзипен. Ван // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 81-87.