Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інструменти оцінювання ефективності навчальних заходів: від потреб до впливу

Show simple item record

dc.contributor.author Тілікіна, Н. В.
dc.date.accessioned 2025-01-21T15:36:09Z
dc.date.available 2025-01-21T15:36:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 37.091.322-047.44-047.36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10746
dc.description Тілікіна Н. В. Інструменти оцінювання ефективності навчальних заходів: від потреб до впливу / Н. В. Тілікіна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 5-17. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто ключові аспекти оцінки та моніторингу ефективності навчальних заходів, зокрема тренінгів, семінарів та воркшопів. Автор наголошує на важливості цих процесів для забезпечення постійного підвищення якості освітніх програм. Оцінка та моніторинг дозволяють не лише виявити досягнуті результати, але й аналізувати вплив навчання на учасників та їх подальшу діяльність. У роботі описані традиційні методи вимірювання ефективності (опитування, тестування, інтерв’ю), які доповнюються сучасними підходами, що сприяють більш глибокому розумінню ефективності програм. Основну увагу приділено відомим моделям оцінювання, зокрема моделям Д. Кіркпатріка та Дж. Філліпса, які допомагають структурувати оцінку на різних етапах освітнього процесу: від реакції учасників до довгострокових результатів. Також розглянуто поняття рентабельності інвестицій (ROI), яке додає економічну складову до оцінки навчання. В статті зазначається, що моніторинг ефективності повинен проводитися систематично і на різних етапах навчання – до, під час і після його завершення. Це дозволяє враховувати не лише короткострокові, але й довгострокові зміни у професійній діяльності учасників. Автор пропонує інструменти збору даних, що допомагають комплексно оцінювати ефективність навчальних заходів та їхній вплив на суспільство. У статті пропонується авторська розробка матриці оцінки та моніторингу ефективності навчальних заходів, яка описує процес оцінювання ефективності навчальних заходів на кожному етапі тренінгу (від потреб до впливу). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject оцінка ефективності uk_UA
dc.subject моніторинг навчання uk_UA
dc.subject навчальні заходи uk_UA
dc.subject модель Кіркпатріка uk_UA
dc.subject рентабельність інвестицій (ROI) uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Інструменти оцінювання ефективності навчальних заходів: від потреб до впливу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account