Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю

Show simple item record

dc.contributor.author Ісаєнко, Г. П.
dc.date.accessioned 2025-01-20T10:15:03Z
dc.date.available 2025-01-20T10:15:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378:7.071.4].015.3:159.932]:785.161
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10732
dc.description Ісаєнко Г. П. Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю / Г. П. Ісаєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №2. — C. 113-118. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв і показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Висвітлюються найактуальніші праці сучасних науковців, які розглядають питання різних видів самоконтролю у фаховій підготовці викладача музичних дисциплін у вітчизняних та зарубіжних наукових працях. Сформована мета статті, що передбачає собою визначення критеріїв, показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначені критерії, показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Розглядаються поняття «критерій» та «показник». Основними критеріями навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю визначено: потребово-рефлексивний, когнітивно-знаннєвий, перцептивний, праксеологічний. Запропоновані показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначена трибальна система оцінювання показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Описані характеристики високого, середнього та низького рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю на заняттях з інструментального ансамблю. Припускаємо, що експериментальні дані стануть підґрунтям для оновлення змісту робочих навчальних програм з інструментально-виконавських дисциплін. Також запропонована методика може застосовуватись у фаховій підготовці студентів закладів вищої мистецької освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject навички слухового самоконтролю uk_UA
dc.subject майбутній викладач мистецької школи uk_UA
dc.subject інструментальний ансамбль uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject рівні сформованості uk_UA
dc.title Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account