| dc.contributor.author | Ісаєнко, Г. П. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-20T10:15:03Z | |
| dc.date.available | 2025-01-20T10:15:03Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:7.071.4].015.3:159.932]:785.161 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10732 | |
| dc.description | Ісаєнко Г. П. Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю / Г. П. Ісаєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №2. — C. 113-118. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проведено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв і показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Висвітлюються найактуальніші праці сучасних науковців, які розглядають питання різних видів самоконтролю у фаховій підготовці викладача музичних дисциплін у вітчизняних та зарубіжних наукових працях. Сформована мета статті, що передбачає собою визначення критеріїв, показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначені критерії, показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Розглядаються поняття «критерій» та «показник». Основними критеріями навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю визначено: потребово-рефлексивний, когнітивно-знаннєвий, перцептивний, праксеологічний. Запропоновані показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначена трибальна система оцінювання показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Описані характеристики високого, середнього та низького рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю на заняттях з інструментального ансамблю. Припускаємо, що експериментальні дані стануть підґрунтям для оновлення змісту робочих навчальних програм з інструментально-виконавських дисциплін. Також запропонована методика може застосовуватись у фаховій підготовці студентів закладів вищої мистецької освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | навички слухового самоконтролю | uk_UA |
| dc.subject | майбутній викладач мистецької школи | uk_UA |
| dc.subject | інструментальний ансамбль | uk_UA |
| dc.subject | критерії | uk_UA |
| dc.subject | показники | uk_UA |
| dc.subject | рівні сформованості | uk_UA |
| dc.title | Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |