dc.contributor.author |
Ісаєнко, Г. П. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-20T10:15:03Z |
|
dc.date.available |
2025-01-20T10:15:03Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:7.071.4].015.3:159.932]:785.161 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10732 |
|
dc.description |
Ісаєнко Г. П. Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю / Г. П. Ісаєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №2. — C. 113-118. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв і показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Висвітлюються найактуальніші праці сучасних науковців, які розглядають питання різних
видів самоконтролю у фаховій підготовці викладача музичних дисциплін у вітчизняних та зарубіжних наукових працях. Сформована мета статті, що передбачає собою визначення критеріїв, показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначені критерії, показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю
майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Розглядаються поняття «критерій» та «показник». Основними критеріями навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача
мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю визначено: потребово-рефлексивний, когнітивно-знаннєвий, перцептивний, праксеологічний. Запропоновані показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначена трибальна система оцінювання показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Описані
характеристики високого, середнього та низького рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю на заняттях з інструментального ансамблю. Припускаємо, що експериментальні дані стануть підґрунтям для оновлення змісту робочих навчальних програм з інструментально-виконавських дисциплін. Також запропонована методика може застосовуватись у фаховій підготовці студентів закладів вищої мистецької освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
навички слухового самоконтролю |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній викладач мистецької школи |
uk_UA |
dc.subject |
інструментальний ансамбль |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.subject |
показники |
uk_UA |
dc.subject |
рівні сформованості |
uk_UA |
dc.title |
Критерії та показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |