Abstract:
У статті проведено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв і показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Висвітлюються найактуальніші праці сучасних науковців, які розглядають питання різних
видів самоконтролю у фаховій підготовці викладача музичних дисциплін у вітчизняних та зарубіжних наукових працях. Сформована мета статті, що передбачає собою визначення критеріїв, показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначені критерії, показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю
майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Розглядаються поняття «критерій» та «показник». Основними критеріями навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача
мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю визначено: потребово-рефлексивний, когнітивно-знаннєвий, перцептивний, праксеологічний. Запропоновані показники рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Визначена трибальна система оцінювання показників рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Описані
характеристики високого, середнього та низького рівнів сформованості навичок слухового самоконтролю на заняттях з інструментального ансамблю. Припускаємо, що експериментальні дані стануть підґрунтям для оновлення змісту робочих навчальних програм з інструментально-виконавських дисциплін. Також запропонована методика може застосовуватись у фаховій підготовці студентів закладів вищої мистецької освіти.