Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості практичної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 231 «Соціальна робота» за освітньо-професійною програмою «Соціальна педагогіка»

Show simple item record

dc.contributor.author Опанасенко, О. В.
dc.date.accessioned 2025-01-20T10:09:01Z
dc.date.available 2025-01-20T10:09:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 37.013.42:364-78-057.86
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10731
dc.description Опанасенко О. В. Особливості практичної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 231 «Соціальна робота» за освітньо-професійною програмою «Соціальна педагогіка» / О. В. Опанасенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №2. — C. 119-124. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено висвітленню особливостей практичної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери та практичного досвіду проблемних моментів із підготовки соціальних педагогів, соціальних працівників. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій щодо питання змісту професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в Україні. Представлено сучасні підходи до здійснення практичної підготовки студентів закладів вищої освіти, а саме майбутніх фахівців соціономічної сфери. Опрацьовано освітньо-про- фесійні програми «Соціальна педагогіка» підготовки фахівців спеціальності 231 «Соціальна робота» закладів вищої освіти України, зокрема проаналізовано практичну підготовку студентів у сучасних умовах таких закладів вищої освіти: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Хмельницький національний університет, Запорізький національний університет. Охарактеризовано умови готовності студентів до проходження практики в соціальних установах; визначено, що практична підготовка спрямована на набуття здобувачами вищої освіти професійних та загальних компетентностей. Акцентовано увагу на важливості адаптації завдань практичної підготовки здобувачів вищої освіти соціономічної сфери до умов запровадження воєнного стану. Наведено для прикладу низку організацій, які можуть бути основними базами практики для студентів спеціальності 231 «Соціальна робота» за освітньо-професійною програмою «Соціальна педагогіка». Окреслено зміст практики, який зумовлюється провідними видами діяльності, що забезпечують реалізацію професійних функцій фахівцем соціальної сфери. Зазначено основні види діяльності студентів під час практичного навчання в установах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject соціальна робота uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.subject соціальний педагог uk_UA
dc.subject соціальний працівник uk_UA
dc.subject соціальна сфера uk_UA
dc.subject практична підготовка uk_UA
dc.title Особливості практичної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 231 «Соціальна робота» за освітньо-професійною програмою «Соціальна педагогіка» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account