dc.contributor.author |
Ромашко, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-17T14:28:17Z |
|
dc.date.available |
2025-01-17T14:28:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.6:355 (477):016:811.111:004.77 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10716 |
|
dc.description |
Ромашко О. І. Психолого-педагогічні аспекти використання онлайн-платформ для підготовки курсантів немовних спеціальностей з англійської мови у вищих військових навчальних закладах України / О. І. Ромашко // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №2 (186). — C. 73-80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дослідженні проаналізовано психолого-педагогічну проблематику застосування онлайн-платформ для забезпечення високої ефективності підготовки курсантів
немовних спеціальностей вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ) з англійської мови. Проведено системний аналіз результативності онлайн-ресурсів, виокремлено пріоритетні вектори синтезу традиційного освітнього процесу та потенціалу онлайн-платформ у процесі вивчення курсантами ВВНЗ англійської мови.
Доведено, що запропонована стратегія оптимізації психолого-педагогічного підґрунтя впровадження потенціалу онлайн-платформ дозволяє підвищити навчальну мотивацію курсантів, розширити варіації їхдотичності до ресурсів навчального віртуального простору. Виділено ключові чинники, що впливають на підвищення якості використання онлайн-платформ в освітньому процесі ВВНЗ. Запропоновано напрями перспективного вдосконалення та інтенсифікації мовленнєвої компетентності курсантів з англійської мови до рівня вимог інтегрованого мовного стандарту у військовій сфері діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
мовна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
стандартизований мовленнєвий рівень |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-платформа |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютеризація навчання |
uk_UA |
dc.subject |
вищі військові навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка курсантів |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічні аспекти |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне та навчальне середовище |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти використання онлайн-платформ для підготовки курсантів немовних спеціальностей з англійської мови у вищих військових навчальних закладах України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |