Abstract:
У дослідженні проаналізовано психолого-педагогічну проблематику застосування онлайн-платформ для забезпечення високої ефективності підготовки курсантів
немовних спеціальностей вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ) з англійської мови. Проведено системний аналіз результативності онлайн-ресурсів, виокремлено пріоритетні вектори синтезу традиційного освітнього процесу та потенціалу онлайн-платформ у процесі вивчення курсантами ВВНЗ англійської мови.
Доведено, що запропонована стратегія оптимізації психолого-педагогічного підґрунтя впровадження потенціалу онлайн-платформ дозволяє підвищити навчальну мотивацію курсантів, розширити варіації їхдотичності до ресурсів навчального віртуального простору. Виділено ключові чинники, що впливають на підвищення якості використання онлайн-платформ в освітньому процесі ВВНЗ. Запропоновано напрями перспективного вдосконалення та інтенсифікації мовленнєвої компетентності курсантів з англійської мови до рівня вимог інтегрованого мовного стандарту у військовій сфері діяльності.