Abstract:
Статтю присвячено визначенню ролі неформальної освіти в підготовці майбутніх
учителів іспанської мови в системі вищої освіти України й Іспанії, акцентовано на
важливості неформальної освіти для якісного вивчення іспанської мови та її значення для професійного розвитку вчителів у вітчизняних закладах вищої освіти. З цією метою розглянуто сутність неформальної освіти, її переваги та інструменти, які можуть бути використані для їхньої підготовки.
У розвідці зазначено, що неформальна освіта в підготовці вчителів іноземної мови, зокрема іспанської, безперечно, є важливою, оскільки формує індивідуальну освітню траєкторію здобувачів освіти, допомагає пристосуватися до постійних змін у суспільстві, стимулює когнітивний рівень сприйняття світу, формує мовленнєву компетентність тощо.
Акцентовано увагу, що в закладах вищої освіти, з огляду на зростаючу по-
требу в учителях іспанської мови та розширення міжкультурного спілкування,
система підготовки вчителів повинна враховувати важливість неформальної
освіти. Заклади вищої освіти мають пропонувати здобувачам освіти можливості
брати участь у мовних клубах, культурних заходах, обмінах та інших формах
неформального навчання, щоб підготувати їх до реальних викликів, з якими вони
зіткнуться у своїй професійній діяльності.