Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Професійна підготовка фахівця соціономічного профілю: іноземна мова для психологів

Show simple item record

dc.contributor.author Требик, О. С.
dc.date.accessioned 2025-01-16T13:14:53Z
dc.date.available 2025-01-16T13:14:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 37.01:37.015.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10688
dc.description Требик О. С. Професійна підготовка фахівця соціономічного профілю: іноземна мова для психологів / О. С. Требик // Соціальна педагогіка: теорія та практика. — 2023. — № 1. — С. 51-58. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізується зміст навчальних програм з англійської мови для психологів на предмет відповідності сучасним реаліям освітнього процесу та запитам постмодерного суспільства. Метою дослідження є аналіз відомих форм і організаційно-методичних умов навчання спеціалістів-психологів у фаховій літера- турі, зокрема щодо підготовки майбутніх психологів до виконання консультативної діяльності. Для цього застосовано метод системно-структурного аналізу, описово-аналітичний і типологічний методи. Стверджується, що сучасні навчальні програми, як ніколи, являють собою поле поєднання, співпраці та суперечностей між традиційними та новітніми принципами, формами, методами, засобами навчання. З огляду на процеси євроінтеграції в Україні визнається потреба кардинального оновлення навчальних програм, підходів і методик у сенсі зв’язку із практичною діяльністю та повсякденним життям, згідно із принципами інтерактив- ності, цифровізації, неперервного навчання та самоосвіти тощо. Для формування ключових компетенцій сучасності потребують змін традиційні форми, засоби, методи навчання фахівців соціономічного профілю. Ідеться про збільшення кількості практичних занять, зміцнення міжнародних зв’язків, подальше активне застосування мультимедійних навчальних матеріалів, кейс-методу та засобів соціально-психологічного інтерактивного театру, запровадження нових тем із міжкультурної комунікації та когнітивних упереджень. Наголошено на увиразненні форм самостійної роботи студентів та зміцненні міжнародних зв’язків. Однак відкритим залишається питання пошуку в освітньому процесі, зокрема в навчальних програмах, оптимального співвідношення між традиційними (класичними) та новими підходами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject навчальна програма uk_UA
dc.subject соціономічні професії uk_UA
dc.subject міжкультурна компетентність uk_UA
dc.subject соціально-психологічний інтерактивний театр uk_UA
dc.subject когнітивні упередження uk_UA
dc.subject педагогічні новації uk_UA
dc.title Професійна підготовка фахівця соціономічного профілю: іноземна мова для психологів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account