| dc.contributor.author | Черв’якова, Н. І. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-13T12:22:07Z | |
| dc.date.available | 2025-01-13T12:22:07Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.015.3 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10685 | |
| dc.description | Черв’якова Н. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи / Н. І. Черв’якова // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 88-97. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища. До- ведено актуальність досліджуваної проблеми в контексті сучасних вимог до вчителя початкових класів, зокрема його проєктувальної та прогностичної компетентностей. Визначено змістовий та практичний складники підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи. Розкрито сутнісні аспекти змістового складника означеної підготовки: опанування майбутніми вчителями відповідним понятійно-термінологічним апаратом (середовище, середовищний підхід, освітнє середовище, інновація, інновації в освіті, інноваційне освітнє середовище, модель, моделювання); репрезентація сучасних психолого-педагогічних підходів до моделювання освітнього середовища, принципів моделювання, етапів. Схарактеризовано принцип випереджувальності в контексті реалізації завдань моделювання інноваційного освітнього середовища. Розкрито форми та методи відповідної підготовки – робота з понятійним апаратом (дерево понять, концепт-карта та ін.), SWOT-аналіз, мозковий штурм, міні-проєкти, кейс-метод та ін. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інноваційне освітнє середовище | uk_UA |
| dc.subject | моделювання | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | моделювання інноваційного освітнього середовища | uk_UA |
| dc.subject | дидактика початкової школи | uk_UA |
| dc.subject | принцип випереджувальності | uk_UA |
| dc.subject | проєктувальна компетентність | uk_UA |
| dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |