dc.contributor.author |
Черв’якова, Н. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-13T12:22:07Z |
|
dc.date.available |
2025-01-13T12:22:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.015.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10685 |
|
dc.description |
Черв’якова Н. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи / Н. І. Черв’якова // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 88-97. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища. До-
ведено актуальність досліджуваної проблеми в контексті сучасних вимог до вчителя початкових класів, зокрема його проєктувальної та прогностичної компетентностей. Визначено змістовий та практичний
складники підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи. Розкрито сутнісні аспекти змістового складника означеної підготовки: опанування майбутніми вчителями відповідним понятійно-термінологічним апаратом (середовище, середовищний підхід, освітнє середовище, інновація, інновації в освіті, інноваційне освітнє середовище, модель, моделювання); репрезентація сучасних психолого-педагогічних підходів до моделювання освітнього
середовища, принципів моделювання, етапів. Схарактеризовано принцип випереджувальності в контексті реалізації завдань моделювання інноваційного освітнього середовища. Розкрито форми та методи відповідної підготовки – робота з понятійним апаратом (дерево понять, концепт-карта та ін.), SWOT-аналіз, мозковий штурм, міні-проєкти, кейс-метод та ін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання інноваційного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.subject |
дидактика початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
принцип випереджувальності |
uk_UA |
dc.subject |
проєктувальна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |