Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Черв’якова, Н. І.
dc.date.accessioned 2025-01-13T12:22:07Z
dc.date.available 2025-01-13T12:22:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.015.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10685
dc.description Черв’якова Н. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи / Н. І. Черв’якова // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 88-97. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища. До- ведено актуальність досліджуваної проблеми в контексті сучасних вимог до вчителя початкових класів, зокрема його проєктувальної та прогностичної компетентностей. Визначено змістовий та практичний складники підготовки майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи. Розкрито сутнісні аспекти змістового складника означеної підготовки: опанування майбутніми вчителями відповідним понятійно-термінологічним апаратом (середовище, середовищний підхід, освітнє середовище, інновація, інновації в освіті, інноваційне освітнє середовище, модель, моделювання); репрезентація сучасних психолого-педагогічних підходів до моделювання освітнього середовища, принципів моделювання, етапів. Схарактеризовано принцип випереджувальності в контексті реалізації завдань моделювання інноваційного освітнього середовища. Розкрито форми та методи відповідної підготовки – робота з понятійним апаратом (дерево понять, концепт-карта та ін.), SWOT-аналіз, мозковий штурм, міні-проєкти, кейс-метод та ін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject інноваційне освітнє середовище uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk_UA
dc.subject моделювання інноваційного освітнього середовища uk_UA
dc.subject дидактика початкової школи uk_UA
dc.subject принцип випереджувальності uk_UA
dc.subject проєктувальна компетентність uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до моделювання інноваційного освітнього середовища в процесі вивчення дидактики початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account