Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Толерантна взаємо- дія в інклюзивних групах закладів до- шкільної освіти як психолого- педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Новак, О. М.
dc.date.accessioned 2025-01-13T10:58:06Z
dc.date.available 2025-01-13T10:58:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 373.2.015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10680
dc.description Новак О. М. Толерантна взаємодія в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти як психолого-педагогічна проблема / О. М. Новак // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 35-43. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми толерантної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Проаналізовано наукові праці дослідників, у яких розкрито питання організації сприятливого середовища для виховання й розвитку дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти, а також формування толерантності в майбутніх фахівців, які працюють в інклюзивному середовищі. Висвітлено понятійно-термінологічні аспекти толерантної взаємодії, з’ясовано сутність понять «толерантність», «формування толерантності», «взаємодія». Установлено, що компетентність вихователів є однією з найважливіших умов толерантної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти, що, своєю чергою, сприяє створенню адекватних умов для соціалізації та включення дітей з особливими освітніми потребами в суспільство. Доведено, що основними складниками толерантної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти є: досягнення взаєморозуміння та раціональної взаємодії всіх членів групи; розкриття позитивних якостей і властивостей членів групи через співпрацю та діалог; свобода співрозмовників, їхня рівноправність і глибина особистісного контакту через взаєморозуміння, емпатію тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject толерантна взаємодія uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject інклюзивні групи uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.title Толерантна взаємо- дія в інклюзивних групах закладів до- шкільної освіти як психолого- педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account