dc.contributor.author |
Зеленов, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-13T10:44:07Z |
|
dc.date.available |
2025-01-13T10:44:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10678 |
|
dc.description |
Зеленов Є. А. Особливості навчання цифрового покоління учнів і студентів / Є. А. Зеленов // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 13-24. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено загальні характеристики сучасної учнівської та студентської молоді як цифрового покоління. Розкрито педагогічні засоби нівелювання
негативних особливостей цифрового покоління в освітньому процесі закладів середньої та вищої освіти («метод парадоксів», дискусії та пошук альтернативного
погляду, цифровий детокс та ін.). Визначено, що «універсальним» засобом профілактики інтелектуального невігластва молоді є читання. Доведено
необхідність залучення дітей та молоді до читання класичної художньої літератури
як найважливішого засобу навчання самостійного вибудовування образної системи. Відзначено важливість формування культури читання в умовах тотальної маніпуляції свідомістю пересічного індивіда саме за допомогою відповідно спрямованих ЗМІ. Схарактеризовано технологію подання навчальної текстової інформації у вигляді так званого креолізованого тексту, що дозволяє візуалізувати навчальний матеріал з метою його максимального наближення відповідним вимогам «кліпового» сприйняття інформації. Схарактеризовано технології та методи ефективного навчання цифрового покоління в умовах змішаного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
цифрове покоління |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
креолізований текст |
uk_UA |
dc.subject |
навчання цифрового покоління |
uk_UA |
dc.subject |
кліпове мислення |
uk_UA |
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.title |
Особливості навчання цифрового покоління учнів і студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |