| dc.contributor.author | Зеленов, Є. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-13T10:44:07Z | |
| dc.date.available | 2025-01-13T10:44:07Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.04 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10678 | |
| dc.description | Зеленов Є. А. Особливості навчання цифрового покоління учнів і студентів / Є. А. Зеленов // Освіта та педагогічна наука. – 2023. — №2 (183). — С. 13-24. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено загальні характеристики сучасної учнівської та студентської молоді як цифрового покоління. Розкрито педагогічні засоби нівелювання негативних особливостей цифрового покоління в освітньому процесі закладів середньої та вищої освіти («метод парадоксів», дискусії та пошук альтернативного погляду, цифровий детокс та ін.). Визначено, що «універсальним» засобом профілактики інтелектуального невігластва молоді є читання. Доведено необхідність залучення дітей та молоді до читання класичної художньої літератури як найважливішого засобу навчання самостійного вибудовування образної системи. Відзначено важливість формування культури читання в умовах тотальної маніпуляції свідомістю пересічного індивіда саме за допомогою відповідно спрямованих ЗМІ. Схарактеризовано технологію подання навчальної текстової інформації у вигляді так званого креолізованого тексту, що дозволяє візуалізувати навчальний матеріал з метою його максимального наближення відповідним вимогам «кліпового» сприйняття інформації. Схарактеризовано технології та методи ефективного навчання цифрового покоління в умовах змішаного навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | цифрове покоління | uk_UA |
| dc.subject | учні | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | креолізований текст | uk_UA |
| dc.subject | навчання цифрового покоління | uk_UA |
| dc.subject | кліпове мислення | uk_UA |
| dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
| dc.title | Особливості навчання цифрового покоління учнів і студентів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |