Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці

Show simple item record

dc.contributor.author Таранич, А. В.
dc.contributor.author Пелехацький, Д. О.
dc.date.accessioned 2024-09-23T15:04:19Z
dc.date.available 2024-09-23T15:04:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 339.138:004.77+338.46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10394
dc.description Таранич А. В. Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці / А. В. Таранич, Д. О. Пелехацький // Економічний вісник Донбасу : наук. журн. / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2023. – №3 (73). – С. 32-38. uk_UA
dc.description.abstract У досліджені розкрито особливості афільованого маркетингу в мережі Інтернет як складової маркетингу послуг / партнерських відносин з урахуванням розвитку цифрової економіки, розглянуто різновиди та напрями застосування афільованого маркетингу, системи та методи оплати партнерських послуг, наведено приклади вдалого розгортання партнерських програм й їх економічна результативність. Мета роботи передбачає розкриття особливостей використання маркетингу послуг в умовах цифровізації виробництва і становлення партнерських відносин при орієнтації традиційних каналів розподілу товарів і послуг через Інтернет речей. Для досягнення поставленої мети, при вирішенні завдань було використано загальнонаукові методи теоретичних й емпіричних досліджень: огляд наукової літератури за темою дослідження, термінологічний, статистичний аналіз, метод порівняльного аналізу й синтезу. Визначено рекомендації для розвитку партнерських мереж із використанням афільованого маркетингу як основного продукту, так і диверсифікації бізнесу за рахунок маркетингу партнерських відносин. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject маркетинг послуг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг партнерських відносин uk_UA
dc.subject афільований маркетинг uk_UA
dc.subject цифровізація економіки uk_UA
dc.subject Інтернет речей uk_UA
dc.title Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account