Abstract:
У досліджені розкрито особливості афільованого маркетингу в мережі Інтернет як складової маркетингу послуг / партнерських відносин з урахуванням розвитку цифрової економіки, розглянуто різновиди та напрями застосування афільованого
маркетингу, системи та методи оплати партнерських послуг, наведено приклади вдалого розгортання партнерських програм
й їх економічна результативність. Мета роботи передбачає розкриття особливостей використання маркетингу послуг в умовах цифровізації виробництва і становлення партнерських відносин при орієнтації традиційних каналів розподілу товарів і
послуг через Інтернет речей. Для досягнення поставленої мети, при вирішенні завдань було використано загальнонаукові методи теоретичних й емпіричних досліджень: огляд наукової літератури за темою дослідження, термінологічний, статистичний аналіз, метод порівняльного аналізу й синтезу. Визначено рекомендації для розвитку партнерських мереж із використанням афільованого маркетингу як основного продукту, так і диверсифікації бізнесу за рахунок маркетингу партнерських відносин.
Description:
Таранич А. В. Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці / А. В. Таранич, Д. О. Пелехацький // Економічний вісник Донбасу : наук. журн. / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2023. – №3 (73). – С. 32-38.