dc.contributor.author |
Шуліка, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-24T13:32:52Z |
|
dc.date.available |
2016-07-24T13:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.other |
80:377 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1003 |
|
dc.description |
Використання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняття / Л. В. Шуліка // Освіта Донбасу. – 2008. – № 2–3. – С. 100 – 106. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття містить огляд проблем застосування інтеграції як сучасної освітньої технології у вищій освіті. Розглядається продуктивність інтеграційних процесів, їх можливості на різних рівнях побудови об’єктів інтеграції, що стосуються філологічної освіти студента педагогічного коледжу. Орієнтована на викладачів педагогічних коледжів, а також вчителів старших класів середньої школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
філологія |
uk_UA |
dc.title |
Використання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |