| dc.contributor.author | Шуліка, Л. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-07-24T13:32:52Z | |
| dc.date.available | 2016-07-24T13:32:52Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.other | 80:377 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1003 | |
| dc.description | Використання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняття / Л. В. Шуліка // Освіта Донбасу. – 2008. – № 2–3. – С. 100 – 106. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття містить огляд проблем застосування інтеграції як сучасної освітньої технології у вищій освіті. Розглядається продуктивність інтеграційних процесів, їх можливості на різних рівнях побудови об’єктів інтеграції, що стосуються філологічної освіти студента педагогічного коледжу. Орієнтована на викладачів педагогічних коледжів, а також вчителів старших класів середньої школи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інтеграція | uk_UA |
| dc.subject | інновації | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
| dc.subject | філологія | uk_UA |
| dc.title | Використання ідей інтеграції філологічних дисциплін у практиці сучасного заняття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |