Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3077
Title: Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку
Authors: Сєромаха, Н. Є.
Keywords: фрустрація
розумова відсталість
діти
діти з особливими потребами
Issue Date: 2011
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: В статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей.
Description: Сєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3077
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf449.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.