Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3077
Title: | Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку |
Authors: | Сєромаха, Н. Є. |
Keywords: | фрустрація розумова відсталість діти діти з особливими потребами |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | В статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. |
Description: | Сєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3077 |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.