Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-14T19:40:49Z-
dc.date.available2018-11-14T19:40:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76-056.313-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3077-
dc.descriptionСєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205.uk_UA
dc.description.abstractВ статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleОсобливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf449.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.