Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T19:40:49Z | - |
dc.date.available | 2018-11-14T19:40:49Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3077 | - |
dc.description | Сєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | фрустрація | uk_UA |
dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.title | Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.