Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери

Show simple item record

dc.contributor.author Коношенко, С. В.
dc.contributor.author Коношенко, Н. А.
dc.contributor.author Трубник, І. В.
dc.date.accessioned 2023-06-20T23:46:30Z
dc.date.available 2023-06-20T23:46:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 316.526-053.6:061.3
dc.identifier.other DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-173-179
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9776
dc.description Коношенко С. В. Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери / С. В. Коношенко, Н. А. Коношенко, І. В. Трубник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.173-179. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито структурні компоненти комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери. Розкрито функції комунікативної культури суспільства. Обґрунтовано, що від рівня комунікативної культури залежить можливість людини адаптуватися на роботі, у суспільстві, а також здатність зменшити вплив негативних чинників на її емоційний стан і самосвідомість. Комунікативну культуру особистості розглянуто як систему її якостей, яка включає культуру мовної дії, культуру налаштування на спілкування та психоемоційне регулювання свого стану, культуру жестів і пластики рухів, культуру сприйняття комунікативних дій партнера зі спілкування, культуру емоцій. Обґрунтовано нормативно-ціннісний, пізнавальний і знаково-символічний компоненти комунікативної культури особистості як основні компоненти комунікативної культури фахівця соціальної сфери. Ці три компоненти є взаємодоповнювальними і взаємопов’язаними за умови домінування та визначальної позиції нормативно-ціннісного компонента. Відповідно до виділених компонентів охарактеризовано ідеальний, оптимальний, прийнятний і неприйнятний рівні комунікативної культури особистості фахівця соціальної сфери. Показано, що комунікативна культура, заснована на толерантності, повинна відображати багатовимірність і різноманіття людської культури та відповідати вимогам професійної етики фахівця соціальної сфери. Обґрунтовано, що комунікативна культура особистості проявляється у спілкуванні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject комунікативна культура uk_UA
dc.subject фахівець uk_UA
dc.subject соціальна сфера uk_UA
dc.subject компонент uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.title Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account