dc.contributor.author |
Коношенко, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Коношенко, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Трубник, І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-20T23:46:30Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T23:46:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.526-053.6:061.3 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-173-179 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9776 |
|
dc.description |
Коношенко С. В. Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери / С. В. Коношенко, Н. А. Коношенко, І. В. Трубник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.173-179. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито структурні компоненти комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери. Розкрито функції комунікативної культури суспільства. Обґрунтовано, що від рівня комунікативної культури залежить можливість людини адаптуватися на роботі, у суспільстві, а також здатність зменшити вплив негативних чинників на її емоційний стан і самосвідомість. Комунікативну культуру особистості розглянуто як систему її якостей, яка включає культуру мовної дії, культуру налаштування на спілкування та психоемоційне регулювання
свого стану, культуру жестів і пластики рухів, культуру сприйняття комунікативних дій партнера зі спілкування, культуру емоцій. Обґрунтовано нормативно-ціннісний, пізнавальний і знаково-символічний компоненти комунікативної культури особистості як основні компоненти комунікативної культури фахівця соціальної сфери. Ці три компоненти є взаємодоповнювальними і взаємопов’язаними за умови
домінування та визначальної позиції нормативно-ціннісного компонента. Відповідно до виділених компонентів охарактеризовано ідеальний, оптимальний, прийнятний і неприйнятний рівні комунікативної культури особистості фахівця соціальної сфери. Показано, що комунікативна культура, заснована на толерантності, повинна відображати багатовимірність і різноманіття людської культури та відповідати вимогам професійної етики фахівця соціальної сфери. Обґрунтовано, що комунікативна культура особистості проявляється у спілкуванні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
комунікативна культура |
uk_UA |
dc.subject |
фахівець |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна сфера |
uk_UA |
dc.subject |
компонент |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.title |
Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |