| dc.contributor.author | Радченко, А. В. | |
| dc.contributor.author | Березуєва, Т. С. | |
| dc.contributor.author | Очкалов, О. Ф. | |
| dc.date.accessioned | 2023-06-20T23:31:14Z | |
| dc.date.available | 2023-06-20T23:31:14Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.04:617.3 | |
| dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-154-160 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9774 | |
| dc.description | Радченко А. В. Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації / А. В. Радченко, Т. С. Березуєва, О. Ф. Очкалов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.154-160. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито питання організації фізичної терапії сколіозу другого ступеня в учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації, яка має свої особливості та підходи у використанні. Актуальність цього сучасного напряму полягає в тому, що пацієнт самостійно (як правило, у домашніх умовах) виконує програми відновлювального лікування на амбулаторному етапі під дистанційним контролем і керівництвом лікаря-спеціаліста. Відповідно до формату телереабілітації у програму фізичної терапії грудного відділу хребта входила консультація щодо ортопедичного режиму пацієнта та техніки безпеки під час занять терапевтичними вправами, а також спеціальні комплекси терапевтичних вправ. Заняття терапевтичними вправами проводилися в такі періоди, як щадний, щаднотренувальний і тренувальний, кожний із них мав свої завдання. В усі періоди входили вправи для формування правильної постави, симетричні вправи, статичні вправи, вправи для розслаблення, тонізуючого нарощування м’язів, вправи з регулювання і стабілізації хребта у правильному положенні тощо. Для оцінювання результатів телереабілітації використовували сколіометрію. Ефективність організації телереабілітації в разі грудного сколіозу другого ступеня в учнів середнього шкільного віку показала позитивну динаміку сколіометрії, у кожного пацієнта кут викривлення змінився в менший бік, що свідчить про правильно підібрані методи фізичної терапії та їх дозування. Також було зроблено висновок, що нині розвиток телереабілітації є дуже актуальної проблемою. Цей напрям фізичної терапії має вдосконалюватися завдяки розробленню програм для асинхронної телереабілітації, у межах яких пацієнт зможе займатися своїм відновленням у зручний для нього час та взаємодіяти з фізичним терапевтом через відповідні застосунки. | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | терапевтичні вправи | uk_UA |
| dc.subject | грудний сколіоз | uk_UA |
| dc.subject | учні середнього шкільного віку | uk_UA |
| dc.subject | телереабілітація | uk_UA |
| dc.title | Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |