dc.contributor.author |
Радченко, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Березуєва, Т. С. |
|
dc.contributor.author |
Очкалов, О. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-20T23:31:14Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T23:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.04:617.3 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-1(355)-154-160 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9774 |
|
dc.description |
Радченко А. В. Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації / А. В. Радченко,
Т. С. Березуєва, О. Ф. Очкалов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2023. - № 1 (355), лютий. – С.154-160. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито питання організації фізичної терапії сколіозу другого ступеня в учнів
середнього шкільного віку у форматі телереабілітації, яка має свої особливості та підходи у використанні. Актуальність цього сучасного напряму полягає в тому, що пацієнт самостійно (як правило, у домашніх умовах) виконує програми відновлювального лікування на амбулаторному етапі під дистанційним контролем і керівництвом лікаря-спеціаліста. Відповідно до формату телереабілітації у програму фізичної терапії грудного відділу хребта входила консультація
щодо ортопедичного режиму пацієнта та техніки безпеки під час занять терапевтичними вправами, а також спеціальні комплекси терапевтичних вправ. Заняття терапевтичними вправами проводилися в такі періоди, як щадний, щаднотренувальний і тренувальний, кожний із них мав свої завдання. В усі періоди входили вправи для формування правильної постави, симетричні вправи, статичні вправи, вправи для розслаблення, тонізуючого нарощування м’язів,
вправи з регулювання і стабілізації хребта у правильному положенні тощо. Для оцінювання результатів телереабілітації використовували сколіометрію. Ефективність організації телереабілітації в разі грудного сколіозу другого ступеня в учнів середнього шкільного віку показала позитивну динаміку сколіометрії, у кожного пацієнта кут викривлення змінився в менший бік, що свідчить про правильно підібрані методи фізичної терапії та їх дозування. Також було зроблено висновок, що нині розвиток телереабілітації є дуже актуальної проблемою. Цей напрям
фізичної терапії має вдосконалюватися завдяки розробленню програм для асинхронної телереабілітації, у межах яких пацієнт зможе займатися своїм відновленням у зручний для нього час та взаємодіяти з фізичним терапевтом через відповідні застосунки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
терапевтичні вправи |
uk_UA |
dc.subject |
грудний сколіоз |
uk_UA |
dc.subject |
учні середнього шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
телереабілітація |
uk_UA |
dc.title |
Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |